Aug 11, 2007

I am in two languages

I am...

... a long time "disease-to-please" sufferer, I will never let you down, no matter how I will hate myself for doing so.

... an incurable Scorpion romantic, who still clings to dusts that are remnants of my heart.

... sick of people insisting that they know what label I should wear. I am simply a girl who loves feminine men and women. I refuse to be known as anything else but a girl.

... a discreet attention whore. I don't stand in the limelight, I just hope someone will hold my hand while in the corner in the dark.

... actually very ugly. What you see are either good camera angles and good lighting or are heavily touched up using Photoshop. I am *surprise! surprise!* quite technology savvy.

... a bibliomania. Any sort of reading material sends me to seventh heaven.

... loving women who sing in heavy, sultry voices, and men who sing through their nostrils.

... me.

Friendster? Of course... jelonbelon@gmail.com



Aku...

... penderita kronis "penyakit-pemuas-orang", dan ga bakal ngecewain kamu, walaupun dengan itu aku bakal membenci diriku sendiri.

... seorang Scorpio dengan romantisme menyesakkan, yang masih saja tidak melepaskan sisa-sisa hatiku yang sudah hancur lebur.

... muak sekali dengan orang-orang yang memaksa aku memakai label yang mereka tetapkan. Aku hanyalah seorang cewek yang mencintai laki-laki dan wanita feminin. Aku menolak untuk dikenal sebagai selain dari seorang cewek.

... pengemis perhatian yang diam-diam. Aku tidak berdiri di bawah sorotan lampu, aku cuma berharap ada seseorang yang akan memegang tanganku di pojokan dalam kegelapan.

... sebenarnya sangat jelek. Apa yang kau lihat mungkin dari sudut kamera dan pencahayaan yang bagus atau hasil pengeditan menggunakan Photoshop. Aku *wow!* cukup cekap teknologi.

... penggila buku. Apa saja bahan bacaan membuat aku mabuk kepayang.

... sedang cinta mati dengan wanita yang menyanyi dengan suara berat, gemersik, dan laki-laki yang menyanyi lewat hidung.

... adalah aku.

Friendster? Tentu... jelonbelon@gmail.com

1 comment:

  1. wow.. kewl..
    liking feminime men and woman.. count me in baby.. ;)

    niwei.. don't matter what they say.. just be yourself

    ReplyDelete

Give me some beat, mr Saxo!